poniedziałek, 16 czerwca 2014

Takie same.




Kilka tygodni temu upierałam się, że na naszym blogu będą tylko i wyłącznie stylizacje dla dziewczynek. 
Jednak zmieniłam zdanie i postanowiłam stworzyć dla Was niemalże identyczny zestaw dla mamy i córki. 

Niedawno marka CARRY poszerzyła swoją ofertę o kolekcję dla dzieci. Wiele fasonów stanowią mini wersję modeli damskich i męskich. Nam w oko wpadło
kilka t-shirtów i tak powstała ta wspólna "stylizacja".
Zuzi minka gdy ubrałyśmy się tak samo - bezcenna. 
Strasznie się ucieszyła a ja słysząc od niej, że jestem jej najlepszą przyjaciółką czułam się na prawdę wyjątkowo !!

Największe podziękowania dla fotografa Marcina Szumańskiego. Takie chwile uwiecznione na zdjęciach to dla Nas piękna pamiątka. 


















Zuzia
t-shirt - Carry
spodenki - Zara Baby
trampki - Converse

Mama 
t-shirt - Carry
spodenki - no name
trampki - Converse

11 komentarzy:

  1. Foty wymiatają !!!! Mega :) carry niestety je ma online nas czym ubolewam !!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, też chciałabym mieć takie z córką :)
    Jeśli chodzi o CARRY - bardzo lubię ten sklep, zwłaszcza za t-shirty :)
    Pozdrawiam
    Pollart Bijou
    http://www.pollartbijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Super, że zdjęcia się podobają :)
      My też lubimy za materiał, gatunek i cenę :))

      Usuń
  3. Łaaa jesteście niesamowite! :) Zdjęcia są przepiękne, wypełnione miłością! :) Buziaki dla Was ogromne! <3 a ja wciąż czekam na odwiedziny we Wrocławiu :d :*

    ciocia Kasia;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kasiu !!! :* Pamiętamy i mam nadzieję, że się w końcu zobaczymy :**

      Usuń
  4. pięknie wyglądacie dziewczyny :) różowe trampy mega :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko wyglądacie w tej samej stylizacji,piękne zdjęcia :)
    Trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, piękna stylówka, piękna mama i córka :)
    boskie macie te koszulki <3

    OdpowiedzUsuń