wtorek, 8 kwietnia 2014

Love Black.


Jak dla mnie czarny to kolor jak każdy inny. Niestety większość Mam przyjęła stereotyp ubierania dziewczynek na różowo. Czarna kurtka czy spodnie są dla nich ubraniem "żałobnym" i ciężko niektórych przekonać, że w cale tak nie jest.Ostatnio usłyszałam jeszcze, że gdy ubiera się dziecko w czarne ubrania to ma smutne dzieciństwo. Hmmm... no nieważne. O gustach podobno się nie dyskutuje. Dla mnie ważna jest po pierwsze wygoda, a po drugie ubieram Zuzie w to co mi się podoba. 

Bluzy uwielbiamy. Ostatnie czasy bardzo się zmieniły.Wcześniej w sklepach nie było dużego wyboru. Teraz sieciówki i sklepy internetowe mają w swojej ofercie na prawdę ciekawe wzory. 
Leginsów tego typu jeszcze u Nas w szafie nie było. Zuzia wczoraj stwierdziła, że szybciej się w nich zjeżdża ze zjeżdżalni. Zazwyczaj w sklepach spotykałam się z dużą wersją a'la skórzanych leginsów. Jakiś czas temu natknęłyśmy się na rozmiar mini. Na pewno pojawią się jeszcze w nie jednej stylizacji.












Zuzia ma na sobie:
kurtka -Pepco/ bluza -h&m / leginsy- no name/ trampki- no name

11 komentarzy:

  1. Ale super te legginsy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię czerń i biel u maluchów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej dzieci w tym kolorkach wyglądają naturalnie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw , ja też takie preferuję- uwielbiam czerń, bluzy, legginsy więc wszystko 100% genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten czarny look :) Choć jak ja ubiorę synka na czarno to babcie nosami kręcą! hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest .. :) Ja czułam wzrok każdej mamy będąc wtedy z Zuzią na placu zabaw :D

      Usuń
  5. Cudna stylówa! Na drugie zdjęcie się gapię i gapię :)
    Ja też przepadam za ciemnym w stylizacjach, ale dziecko tak "dorośle" ubrane jest dla wielu niezidentyfikowanej płci. Twoja Zu ma piękne, długie włosy, a ja ciągle słyszę "To chłopiec, czy dziewczynka?", nawet jeśli kokardy na włosach sterczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Zuzia była młodsza to też słyszałam kilka razy "Patrz jaki piękny chłopczyk":D

      Usuń