poniedziałek, 24 lutego 2014

Kociak.



Dawno na blogu nie było postu z naszą stylizacją. Dzisiaj mam nadzieję, że nic ani nikt nie przeszkodzi mi go dodać. Zuzia ma przerwę w uczęszczaniu do przedszkola z powodu choroby, która już tydzień temu nas dopadła i cały czas trzyma. Niestety to wszystko przez tą "dziwną" zimową pogodę.

Parkę już pokazywałam w naszym pierwszym poście TU. W tym roku wyciągnęłam
 ją z szafy z myślą wystawienia na aukcję ale okazała się dobra 
na moją "filigranową" kruszynkę. 
Koszt? Jedyne 9 złotych a wrażenie jak na mnie zrobiła lepsze
 niż typowe z Zary za 199 zł. 
Leginsy z najnowszej kolekcji H&M - są urocze a mina Zuzi jak je zobaczyła bezcenna :)
Z takim samym motywem dostępna jest również bluza. Równie słodka jak leginsy. 
Do zakupu workerów przymierzałam się już od dłuższego czasu. Ciężko znaleźć odpowiedni fason 
w dobrej cenie. Te firmy Next ... zgadnijcie skąd? :) 
Czapka i komin to prezent od naszej zdolnej Babci. Więcej wykonanych czapek, opasek itp w zakładce "Robótki". 















parka- dunnes sh / leginsy- h&m  / buty-next  / czapka i komin - Robótki Babci Beatki 

6 komentarzy:

  1. zdolną macie tą babcię :)
    zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię,że Zuzię urzekły te legginsy :)
    I bardzo Jej pasują-świetna stylizacja :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi pasuje ta Wasza stylówka, sama się tak ubieram, a, że dzieci skazujemy na swój gust... przynajmniej na początku to Franka podobnie do Zuzi się nosi.
    No i kotki... dziewczynki nie przejdą obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na razie dzieci są skazane na nasz gust :) Ale dzięki temu jaki on jest kształcimy w nich poczucie dobrego wyglądu w życiu dorosłym.

      Cieszę się, że mamy podobny gust:)

      Usuń