piątek, 10 stycznia 2014

Sesja świąteczna.

 


Po dłuższej przerwie wracamy do Was. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda :) 
Nie będę ukrywać, że dopadło mnie lenistwo i brak czasu. Przedszkole, praca i tak w kółko. 

Jakiś czas temu dostaliśmy propozycję od studia reklamowego Gpoint do wzięcia udziału w świątecznej sesji zdjęciowej. A dokładniej nie My tylko Zuzia.


Od samego początku wahałam się strasznie.
 "Przecież ona jest za mała", " Nie wytrzyma kilku godzin pozowania do zdjęć" itp.
Moje obawy oczywiście były niesłuszne.
Kilka dni przed sesją wybraliśmy się do studia zapoznać się z "Ciocią Anią" - fotograf "
 i "Ciocią Angeliką" - asystentką. Przesympatyczne dziewczyny:). Przy okazji Ania zrobiła kilka próbnych zdjęć małej modelce. 
W dniu sesji poznaliśmy mamę modelkę- Olę, tatę modela - Marcina i siostrę modelkę- Madzię:)
Również bardzo miłe osoby, które wcześniej brały udział w sesjach organizowanych 
przez Gpoint Studio 
Zuzia od początku złapała dobry kontakt z Olą i Marcinem więc kolejny kamień spadł mi z serca jak zobaczyłam ją spontanicznie pozującą do zdjęć.
Teraz wiem na przyszłość, że nie mam się czego obawiać i z chęcią jeszcze nie raz skorzystamy z takiej propozycji. 

Dziękujemy i pozdrawiamy całą ekipę Gpoint Studio


 





/sukienka Zuzi - 5 10 15/ spinka - no name/

5 komentarzy:

  1. Woow gratulacje! :) Pniecie się do góy :) Powodzenia dla Zuzi i dla Ciebie Aniusia :* coraz lepiej Ci idzie :)
    Cicia Kasia "z Chłapowa" ;p :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! moje gratulacje! No i w końcu jest nowy post czekamy na kolejne A i L

    OdpowiedzUsuń
  3. no od teraz masz nową czytającą:D

    OdpowiedzUsuń