piątek, 11 października 2013

Modnie nie znaczy drogo.



Czy koniecznie trzeba wydawać wielkie pieniądze i kupować rzeczy w drogich butikach by wyglądać modnie? Otóż nie! Do budowania własnego stylu nie potrzeba grubego portfela ale wyobraźni



i odrobiny chęci. Dzięki temu czasami za 60 zł mamy nie jedną rzecz a cała
gotową niepowtarzalną stylizację. 
Z dzisiejszego zestawu najdroższą rzeczą jaką Zuzia ma na sobie to kurtka. Opaska, apaszka, sweterek, spodenki, rajstopki i buty to koszt około 30 zł.
Całkowity koszt stylizacji wynosi około 65 zł. 











Zapraszamy na naszą WYPRZEDAŻ!!! 

kurtka- Pepco
sweterek - H&M/sh
spodenki - Next/sh
rajstopy- Pepco 
buty- H&M/sh
opaszka/opaska - no name


4 komentarze:

  1. kurcze albo dotykałam inną kurtkę bo tą co w pepco widziałam jakoś do mnie nie przemawiała! a bo mi chodziło,ze fajnie się prezentuje :) choć całość też jest super! i popieram,że nie sztuką kupować drogie szmatki a jak najtaniej kupić fajnie i dużo!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się prezentuje ale mogłaby być troszkę dłuższa ;)

      Usuń
  2. urocza dziewczynka!
    podoba mi się zestawienie spodenek z rajstopkami,ale moja Oliśka nie chce słyszeć o takim połączeniu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% z postem. Fajnie nie znaczy drogo , tylko z pomysłem. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń